Subject: Laserite kasutamine Kõu festivalil Rõuge vallas Vana-Roosa külas Mäeotsa talus 9-11.08.2024
From: "Kullar Laiapea" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Jul 2024 21:07:26 +0300

Tere!

Kuidas läheb?

                Sooviksime kooskõlastust laserite kasutamiseks Kõu
festivalil Rõuge vallas Vana-Roosa külas Mäeotsa talus 9-11.08.2024
järgmistel ajavahemikel

- 06.08 kell 23.00 – 02.00 07.08 (30 W laserite paigaldus ja testimine)

- 07.08 kell 23.00 – 02.00 08.08 (30 W laserite paigaldus ja testimine) –
Varuvariant

Paraku pole veel selge milline neist testimisaegadest käiku läheb (samal
ajal ürituse paigaldus Tallinnas siseruumides). Sisuliselt on plaanis lasta
laseriga kujutisi üle jõe asuvale metsale ja selle testi ajal kiiri
tegelikult õhuruumi ei läheks

- 09.08 kell 21.00 – 04.00 10.08 (Festival)

                               - 10.08 kell 21.00 – 04.00 11.08 (Festival)

                4 ja 15 W Laserite põhisuunad edelasse. 30 W laserite
põhisuund idakagusse. Joonis manuses. 

Kasutatavad seadmed: 

a.	OPTLaser PD 15000 (joonisel oranziga) – max võimsus 15 W. Kiire
läbimõõt laserist väljumisel 4,5 mm, divergens 1,1 mrad, kasutame
tõusunurgaga max 30 kraadi, põhisuund edelasse
b.	OPTLaser WP 30000 – max võimsus 30 W. Kiire läbimõõt laserist
väljumisel 4,5 mm, divergens 1 mrad, kasutamine tõusunurgaga max 20 kraadi,
põhisuund idakagusse.
c.	OPTLaser PD 4000 – max võimsus 4 W. Kiire läbimõõt laserist
väljumisel 3,5 mm, divergens 0,9 mrad, kasutame tõusunurgaga max 30 kraadi,
põhisuund edelasse

 

Laserite käitleja: Kullar Laiapea, Lightstream OÜ, 5015487,
[email-masked] <mailto:[email-masked]> 

Ürituse korraldaja: Festival KÕU MTÜ, [email-masked]
<mailto:[email-masked]> , Markus Truup, 56491593

 

Lugupidamisega,

Kullar Laiapea

5015487